Upravljanje resursima u tvrtki

Moguće je upravljati samo onim resursima koji su vam poznati i koje kontrolirate

Potpuni pregled nad resursima prilikom prikladnog upravljanja osigurava njihovo učinkovito korištenje te tvrtki u svakom trenutku osigurava informacije o tome koji su joj resursi na raspolaganju, koja su područja od ključne važnosti i gdje se još nalaze zalihe. Sistemsko rješenje precizno prati i sve troškove vezane uz resurse poduzeća i može na odgovarajući način reagirati (obavijestiti odgovorne) ako troškovi premaše postavljena ograničenja.

Pratite troškove po mjestima troška

Praćenje vozila daje podroban pregled naloga koje izvršavaju zaposlenici, a lokacijski i telemetrički podaci zajedno s unosom stanja od strane zaposlenika omogućuju vrlo dobro praćenje troškova po vozilima, zaposlenicima, nalozima i/ili mjestima troška.

Preciznije planirajte poslovanje

Implementirani telematički sustavi omogućuju detaljnije planiranje jer vaša tvrtka na temelju potpunih podataka o prošlim događajima može lakše predvidjeti buduće poslovanje.

Telematički sustavi za upravljanje resursima tvrke osiguravaju sljedeće:

  • Praćenje vozila/vozača i naloga koji se izvršavaju
  • Praćenje troškova po vozilima, zaposlenicima, nalozima i/ili mjestima troška
  • Učinkovito korištenje resursa poduzeća
  • Izradu naprednih analiza i izvješća
  • Pronalaženje uskih grla u poslovanju tvrtke
  • Integraciju sa središnjim informacijskim sustavom te proširenje njegove funkcionalnosti